Beginnen en afmaken

Beste leden van Biljartverenging “De Punt”

Allereerst namens het Bestuur hopen we dat een ieder in goede gezondheid deze “Corona” periode doorkomt en/of is doorgekomen. Gelukkig zijn er sinds 1 juni weer een aantal maatregels versoepeld waaronder de heropening van de Horeca. Ook Café de Punt is gelukkig weer open, maar er gelden strikte regels die jullie hebben kunnen lezen op de site van Café de Punt. De eerste potjes recreatief biljart zijn alweer gespeeld en vanuit Café de Punt hebben wij de volgende voorwaarden gekregen die het mogelijk maken om de huidige competitie uit te spelen. Als Bestuur hebben we besloten de Play-Off regeling zoals was voorgenomen aan het begin van het seizoen niet in die vorm te spelen vanwege de beperkingen en weken die daar voor nodig zijn. De competitie zal als volgt worden uit gespeeld:

• Uitspelen van de reguliere competitie, 1 wedstrijd per avond op 2 biljarts
  • Speeldata van Donderdag 18 juni t/m donderdag 25 juni:

Donderdag 18 juni     :   Team 4 tegen Team 9

Maandag 22 juni        :  Team 7 tegen Team 12

Woensdag 24 juni      :  Team 1 tegen Team 3

Donderdag 25 juni     :  Team 11 tegen Team 7

• Op basis van het uitspelen van de competities worden de individuele moyennes vastgelegd die gaan gelden voor het begin van de nieuwe competitie.
  • Play-Off voor het kampioenschap 2019/2020 : De Nr’s 1 t/m 4 uit de reguliere competitie spelen in een Play-Off Poule voor het kampioenschap. Waarbij de Nr 1 uit de competitie 4 startpunten krijgt, de Nr 2 uit de competitie 3 startpunten en de Nr 3 uit de competitie 2 startpunten en de Nr 4 uit de competitie 1 startpunt
  • Play-Off zal gespeeld worden in 2 weken vanaf week 28

Maandag 6 juli      : 2 tegen 3